POLITYKA JAKOŚCI ORAZ CELE JAKOŚCI
Dyrekcja Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przasnyszu uznaje za swój najważniejszy obowiązek świadczenie przez Zakład usług medycznych zgodnie z wymaganiami określonymi przez Klientów Zakładu oraz podejmowanie działań zmierzających do stałego podnoszenia jakości świadczonych usług medycznych.
W związku z powyższym obowiązkiem, Dyrekcja podjęła decyzję o ustanowieniu, wdrożeniu, udokumentowaniu i utrzymywaniu Systemu Zarządzana Jakością zgodnego z postanowieniami normy ISO 9001:2015; określiła Politykę Jakości, Misję Szpitala i cele jakościowe.
MISJA SZPITALA
Misją SP ZZOZ w Przasnyszu jest przewidywanie i zaspokajanie potrzeb zdrowotnych wszystkich naszych Pacjentów. Wychodząc naprzeciw nowościom w dziedzinie medycyny, chcemy świadczyć usługi w sposób profesjonalny i przyjazny dla Pacjenta.
Ambicją naszego Szpitala jest uzyskanie miana najlepszej placówki w regionie.
Ceniąc jakość wyżej od ilości, dążymy do osiągnięcia najwyższych standardów jakościowych w postępowaniu diagnostyczno-leczniczym.
HASŁO MISJI SZPITALA
Naszym celem wynikającym z misji Szpitala jest stałe dążenie do:
Dyrekcja Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przasnyszu podejmuje zobowiązanie spełnienia wymagań oraz ciągłego doskonalenia skuteczności Systemu Zarządzania Jakością poprzez realizację Polityki Jakości i Misji Szpitala.
Dyrekcja Zakładu deklaruje również zapewnienie niezbędnych zasobów do realizacji Polityki Jakości i Misji Szpitala w ramach racjonalnej polityki kosztowej.