Drukuj

POLITYKA JAKOŚCI ORAZ CELE JAKOŚCI

 

Dyrekcja Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przasnyszu uznaje za swój najważniejszy obowiązek świadczenie przez Zakład usług medycznych zgodnie z wymaganiami określonymi przez Klientów Zakładu oraz podejmowanie działań zmierzających do stałego podnoszenia jakości świadczonych usług medycznych.

W związku z powyższym obowiązkiem, Dyrekcja podjęła decyzję o ustanowieniu, wdrożeniu, udokumentowaniu i utrzymywaniu Systemu Zarządzana Jakością zgodnego z postanowieniami normy ISO 9001:2015; określiła Politykę Jakości, Misję Szpitala i cele jakościowe.

 

MISJA SZPITALA

 

Misją SP ZZOZ w Przasnyszu jest przewidywanie i zaspokajanie potrzeb zdrowotnych wszystkich naszych Pacjentów. Wychodząc naprzeciw nowościom w dziedzinie medycyny, chcemy świadczyć usługi w sposób profesjonalny i przyjazny dla Pacjenta.

Ambicją naszego Szpitala jest uzyskanie miana najlepszej placówki w regionie.

Ceniąc jakość wyżej od ilości, dążymy do osiągnięcia najwyższych standardów jakościowych w postępowaniu diagnostyczno-leczniczym.

 

HASŁO MISJI SZPITALA

 

"BYĆ UŻYTECZNYM - POMAGAĆ INNYM"

 

Naszym celem wynikającym z misji Szpitala jest stałe dążenie do:

 

 

Dyrekcja Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przasnyszu podejmuje zobowiązanie spełnienia wymagań oraz ciągłego doskonalenia skuteczności Systemu Zarządzania Jakością poprzez realizację Polityki Jakości i Misji Szpitala.

 

Dyrekcja Zakładu deklaruje również zapewnienie niezbędnych zasobów do realizacji Polityki Jakości i Misji Szpitala w ramach racjonalnej polityki kosztowej.